Milea

Alla inlägg den 7 april 2010

Av milea - 7 april 2010 18:05

Upp och hoppa!

Det är ju påsklov, så det är full fart ifrån morgon till kväll. Idag var det dags för innebandyturnering.. Förväntansfull dotter hoppade glatt upp ur sängen imorse. Lillebror steg frivilligt upp utan klagomål. Kors i taket!! Han mumsade i sig frukosten och verkade mycket belåten. Det var väl bara jag, den supertrötta surmamman, som inte var som en liten lärka. Men vi kom iväg och vi hade det riktigt trevligt. Lilla dottern "kämpade på", på planen och jag hejade på. Trodde inte att jag skulle börja hojta och "heja på" som jag gjorde...men det var riktigt kul..

Lillebror hade på sig den nya hatten som storasyster och jag köpt till honom i stan. Han var hur cool som helst. Som vanligt var han hur jobbig som helst också.  Han var överallt..han samlade tomburkar och kände sig så stor.. Nåja, vem vill ta ifrån honom den glädjen? Inte jag! Nu är vi hemma och njuter av solskenet. Sämre kunde man ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards