Milea

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av milea - 4 augusti 2011 19:49

Jogg, jogg, jogg!! Jag kan se framför mig hur jag joggar i den ljumma sommarkvällen. Jag kan redan nu känna hur mitt samvete blir lättare liksom min kropp. Ändå ligger jag kvar här och käkar skumbananer och sega colaflaskor. Men det är INTE mitt fel! Det är inte jag som köpt de här godsakerna. Jag har fått dem! Fått dem av goa människor som vill göra mig glad. Jag  blev glad. Jätteglad och tacksam. Men hur svårt kan det vara att ställa undan godiset då? Jag som så sällan köper godis borde ju inte ha problem med det. De kära vännerna kan ju inte veta att jag just idag skulle börja motionera och absolut inte är hjälpt av att ha flera kilo godis hemma. Jag kan med bestämdhet påstå att jag ALDRIG haft så mycket godis hemma som jag har nu. Att barnen är hos sin far underlättar inte alls. Jogg, jogg, jogg....Jag är på G nu. Kom igen kliv ur sängen och stäng av datorn! Fy 17 vad gott det vore om jag kom iväg. Snälla kan någon komma hit och sparka ut mig härifrån och samtidigt passa på att gömma godiset!? Tack på förhand.  Kram, kram!


ps. Måtte det bli sol imorgon för min flammiga rygg ser mysko ut. Att det skulle vara så svårt att smörja in sig själv med solkräm. Obegripligt! Jag som var så noggrann!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards