Milea

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av milea - 7 mars 2010 20:58

Dina ögon ler och du pratar med glöd i din röst.

Du talar om drakar, riddare och dinosurier.

Du sjunger opera och rocklåtar med samma frenesi.

Du skrattar ditt pärlande skratt och är ibland ilsken som ett bi.


Alla små presenter och teckningar du gör till mig.

På samma sätt som jag försöker glädja dig.

Små omtänksamma saker i vardagen..

Ja, vi har blivit så bra på att rå om varandra alla tre.

Du, din syster och jag.

De som möter oss säger att de ser det.


Nu fyller du snart år.

Det är smärtsamt och härligt.

Det är roligt och besvärligt.

Nu längtar du till skolans värld.

Jag vet att det är dags...


Jag hoppas vi alltid kommer att sjunga för varandra,

kramas och berätta historier.

Jag hoppas att vi aldrig slutar att glädjas över livet tillsammans.

Jag är så glad över att få vara din mamma...

Älskar dig min lille prins.

Västkusten sommaren 2009  




Av milea - 7 mars 2010 19:28

Jaha! Så var den här veckan slut. Behöver definitivt ett par dagar ledigt nu. Har varit sjuk i en evighet känns det som. Känner att jag behöver komma ikapp med tvätt, städning och plugg. Lille sonen fyller dessutom år på onsdag.. och jag har inte orkat förbereda någonting. Är fortfarande jättetrött. Tur att presenterna är inhandlade iallafall!  Längesedan jag kände mig så här stressad...Känns urtrist och jag är lite smådeppig.   


Ovido - Quiz & Flashcards