Milea

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av milea - 21 mars 2010 10:36

Igår strålade solen ifrån en klar himmel. Jag åt en nyttig frukost och började sedan röja ur förrådet. Höll ett riktigt bra tempo. Åkte till soptippen och slängde en massa saker. Härligt! Skickade tillbaka de kläder jag beställt ifrån HM. Det mesta var för stort...Konstigt med tanke på att det mesta är för litet när jag går och handlar på HM i stan...andra storlekar på postorder??


Sedan åt jag färsk pasta med kräftstjärtar. Hade gjort en riktigt god sås- men jag åt alldeles för mycket. Tittade på skidskyttet då jag åt. Då var klockan ca. 14.00 Sedan minns jag inget mer förrän jag vaknar vid 19-tiden. Så dj-a trist!!!! 5 timmar åt skogen.  Såg på TV och gick inte och la mig förrän kl. 12. Men då fick jag syn på min gitarr. Satt sedan och spelade till 01.30


Köpte förresten rysligt söta baketkängor till lille sonen. Svarta för de fanns inte i någon annan färg. Lille sonen gillar ju färg, så nu håller jag tummarna.  Till mig själv köpte jag mitt livs första stövlar med hög klack! Vet inte om jag kan gå i dem. Men jag kan iallafall äga den.  Hihi!

Basketkängor SVART

                               

       Sonens kängor                           Dotterns kängor                            Mammans stövlar


När vi var på väg till dagis för ungefär två år sedan frågade min son:

- Mamma! Varför är regnbågens färger bara för flickor? Tänk, att han dragit den slutsatsen så liten som han var då. Jag svarade att regnbågens färger är för alla och att det är de som gör kläderna som styr det där. Vi försöker hitta kläder med lite färg när vi handlar. Men det är klart. Är det Ben 10 eller Darth Wader på tröjan får den gärna vara svart eller mörkgrön :D

Ovido - Quiz & Flashcards