Milea

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av milea - 3 februari 2010 17:12

Var hos tandläkaren igår. Hann knappt sätta mig i stolen innan det var klart. Har ju slagit ut en bit av en tand när jag var liten och den biten såg inte snygg ut och behövde fixas. Tandläkaren bytte inte ut den gamla lagningen. Putsade lite. Vips 1000 kronor fattigare. Chockad gick jag därifrån.

Väl hemma föll lagningen ut och jag svalde "plasttanden"- Mums! Måste tillbaka i morgon och bygga upp tanden igen. Den snälla tandläkaren hade inga tider lediga så nu måste jag gå till den där hårdhänta och sura tandläkaren..inte kul!


Nästan inga elever i skolan. Bussarna gick inte. Hade en lugn och trevlig dag med de elever som var där. Körde fast i snön då jag skulle lämna lite saker till en kompis. Tur att hennes snälla sambo grävde loss mig. De var förresten med i radio idag. Ska försöka lägga in länken ifall ni vill lyssna... ca.22.35 min in i sändningen kan ni höra dem.


http://www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id=2186967&BroadcastDate=&IsBlock=1



Ovido - Quiz & Flashcards