Milea

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av milea - 18 februari 2010 15:37

Hur gick det här till?? Vips är alla kläder i garderoben slitna och trista. Känner mig ganska sliten och trist själv nu. Urk!!! Hur blev det så? Jag som älskar kläder och är fåfäng. Visst hålls jag tillbaka av min ekonomi men även av att provrummens speglar är så elaka..Speglarna hemma är förresten nästan lika dumma. Gjorde några "upp-piggnings"-försök:


Tonade håret- hjälpte inte!

Klippte mig- hjälpte inte!

Gjorde ansiktsmask- hjälpte inte!

Köpte ny nattcreme!- blev inte 10 år yngre!

La mig tidigare - blev tröttare!

Tränade, köpte simkort och simmade - hjälpte inte!

Köpte lott! - Hjälpte inte!


Klagar och gnäller i min blogg - OCH DET HJÄLPER INTE!!!!!


Känner mig hängig- mina armar ser också hängiga ut. Tränar med hantlar på kvällarna men det är bara armarna som känner sig mindre hängiga av det.


Fryser och klär mig i tjocka lager av varma tröjor, raggsockor och filtar.. Kan ju inte bli sjuk nu..behöver varje öre jag tjänar..har inte råd att vara sjuk!!! Så då är jag inte det...dessutom behöver jag nya byxor- pronto! 


Singelmammans dilemma!!!


ps. Min bil har börjat vissla...är så rädd att det är något kostsamt fel på bilen, så jag vågar inte kolla upp vad det är.... Är m a o en förb. fegis också!!!


Ovido - Quiz & Flashcards