Milea

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av milea - 7 februari 2010 23:18

Fick ett samtal från en trevlig kille nu i helgen. Vågade inte svara ...måste verkligen "jobba på det där", eller hur?? Hade nog varit lättare att chatta...för chatta klarar jag även om killen ifråga är charmig. Det har jag nämligen provat nyligen och då märks det ju inte om man kommer av sig.. Kram M.

 

Fredag: Hade kvällsskola med mina elever. Vi talade om tjejsaker, sminkade oss, såg på film, åkte pulka och spelade spel.. Mysigt! Sedan sov vi över i skolan.


Lördag:

Var hemma vid 11-tiden. Ringde Anna! Åh, vad jag har saknat henne! Åt lite och gav mig av till stan. Bytte ett linne jag köpt till ett ännu snyggare. Hoppas kunna lägga in en bild imorgon. Handlade mat på ett öde Willys. Tröttnat på Ica-Maxi. Mötte en bekant som sa något klokt. - Det som är bra med Willys är att de bara har mat.  Håller med!

Salem al Fakir!! Vad han är bra! Gläds åt min enkla hemmabioanläggning. Roligare att se på melodifestivalen när man har den. Jag behöver en stor spark därbak nu, annars finns det risk att jag stannar i mitt soffhörn och ser på melodifestivalen varje lördag.


Söndag: Satte klockan på 8. Skönt att inte sova bort dagen. Stängde av klockan för att sträcka lite på mig. Väcktes igen av Eva som ville gå en promenad, men då stod klockan på 10.40? Skönt att komma ut en stund. Har annars varit hemma idag. Sett på TV, tonat håret, tvättat och städat lite.


 

Ovido - Quiz & Flashcards